Jak wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji? Oto kilka ciekawych pomysłów!
Zastanawiasz się nad tym co zrobić, aby Twoja firma wyróżniała się na tle konkurencji? W takim razie ten artykuł jest specjalnie dla Ciebie – spokojnie nie będziemy dziś pisać o drukowaniu ulotek czy pojawianiu się na targach. Chcielibyśmy przedstawić Ci kilka nietypowych rozwiązań, które zwiększą rozpoznawalność Twojej marki i wpłyną na kreowanie jej pozytywnego wizerunku. Informacji do przekazania mamy całkiem sporo, dlatego tego wstępu nie ma sensu już bardziej przedłużać – zapraszamy do lektury!
Stwórz firmową aplikację do składania zamówień
Robienie zakupów online wiąże się z ogromną oszczędnością czasu – tego poświęconego na dojazdy do sklepu, a także tego, spędzonego w kolejkach do kasy. Nic więc dziwnego, że w dzisiejszych, zabieganych czasach pokochaliśmy robienie zakupów przez internet. Warto więc zastanowić się nad stworzeniem firmowej aplikacji, która umożliwi Twoim klientom dokonywanie zakupów właśnie tą drogą. Ok, ale przecież zlecenie wykonania aplikacji to duży wydatek – zapewne taka myśl pojawiła się teraz w głowie wielu naszych czytelników. Tak to prawda, wykwalifikowany informatyk z pewnością zainkasuje sporą kwotę za takie zlecenie. Czy jednak wiecie, na czym polega programowanie low code? To technika tworzenia aplikacji bez jakiejkolwiek znajomości języków programowania. Taką aplikację możemy stworzyć samodzielnie poprzez łączenie segmentów funkcyjnych w ramach platformy. Dostęp do takiej platformy jest wykupywany w formie subskrypcji, a końcowy koszt stworzenia aplikacji jest wielokrotnie niższy, niż gdybyśmy zlecili jej wykonanie fachowcowi. W praktyce dziś każdy może stworzyć aplikację samodzielnie w prosty i wygodny sposób.
Stwórz firmowe filmy, a nie reklamy!
Jaką skuteczność mają filmiki reklamowe? Cóż, większość z nas je przewija. Warto jednak podejść do kwestii filmów reklamowych w nieco inny sposób – niech faktycznie będą to filmy, przedstawiające ciekawą treść. Mogą być to nawet wywiady z Twoimi kontrahentami lub filmy edukacyjne. Tworzeniem takich treści zajmują się profesjonalne domy produkcyjne. Warszawa, Gdańsk oraz Łódź to miasta, w których znajdziemy wiele tego rodzaju firm. Tak naprawdę Twoje możliwości w zakresie formy reklamy są ograniczone wyłącznie budżetem – całą resztę wykona za ciebie właśnie taki dom produkcyjny. Jego pracownicy przygotują scenariusz i tematykę filmów oraz zajmą się ich produkcją.
Poprzez ekologię kreuj pozytywny wizerunek firmy
Zadbaj o wdrażanie proekologicznych rozwiązań w firmie. Segreguj śmieci i staraj się wdrażać politykę zero-waste tam, gdzie to tylko możliwe. Warto informować o swoich działaniach na przykład we wspomnianych powyżej filmach reklamowych. Kolejna sprawa to gadżety firmowe – wybieraj te, które będą nie tylko funkcjonalne, lecz również wytworzone w trosce o dobro środowiska. To na przykład worki-plecaki z tworzyw pochodzących z recyklingu. Wdrażanie rozwiązań proekologicznych w firmie, zawsze wpływa korzystnie na jej wizerunek.