Jak wypromować własną pizzerię?
Prowadzisz własną pizzerię i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz zwiększyć liczbę gości i osób zamawiających jedzenie z dostawą? Kluczowych jest kilka aspektów, o których właściciele lokali gastronomicznych niestety często zapominają. Dziś przedstawimy wam rozwiązania, które zwiększą sprzedaż w waszej restauracji.
Ulotki w kluczowych miejscach
Jedną z najlepszych promocji pizzerii są tradycyjne ulotki, które powinny dotrzeć do mieszkańców okolicznych osiedli i domów. W zależności od wielkości grupy docelowej możesz rozwieźć je samodzielnie, lub zatrudnić w tym celu dedykowaną osobę. Lokalni mieszkańcy często zamawiają pizzę z dostawą, a jeśli w ich domu pojawi się oferta twojego lokalu, wzrasta prawdopodobieństwo, że zadzwonią właśnie do ciebie! Pamiętaj, aby zrezygnować z wrzucania ulotek do skrzynek, ponieważ jest to niezwykle uciążliwe i irytujące. Zostaw je lepiej na skrzynce, przypnij na tablicy ogłoszeń lub połóż na parapecie klatki schodowej. Solidne drukowanie, Białystok czy Warszawa – w każdym mieście znajdziesz rzetelną drukarnię, która przygotuje najlepszej jakości ulotki dla swojej pizzerii!
Reklama w przestrzeni miejskiej
Kolejnym aspektem kluczowym dla promocji restauracji jest reklama zewnętrzna. Dlaczego warto w nią zainwestować? Przede wszystkim z uwagi na szeroki zasięg. Ta forma reklamy wyróżnia się świetną widocznością zarówno dla kierowców, jak i pieszych. Możliwości jest naprawdę wiele: możesz postawić na wielkoformatowe billboardy, reklamę w komunikacji miejskiej, plakaty na słupach czy nowoczesne telebimy reklamowe. Dzięki temu wyróżnisz się na tle konkurencji i dotrzesz do większej ilości potencjalnych klientów w swojej okolicy.
Marketing internetowy
Co jeszcze możesz zrobić, aby zwiększyć liczbę gości w swojej restauracji? Zainwestuj w marketing internetowy, który stał się absolutną podstawą współczesnego biznesu w każdej branży. Klienci właśnie w sieci przeglądają oferty i menu poszczególnych lokali, dużą uwagę zwracają również na opinie innych gości. Od czego zacząć? Przede wszystkim od stworzenia profesjonalnej strony internetowej. W tym celu warto zwrócić się do firmy, która oferuje m.in. tworzenie sklepów online. Dzięki temu zyskasz pewność, że projektowaniem twojego serwisu zajmą się prawdziwi fachowcy. Gotową witrynę możesz następnie skutecznie promować, przede wszystkim wykorzystując potęgę mediów społecznościowych.
Zwiększanie ilości zamówień to cel każdego właściciela pizzerii. Powyższe rozwiązania to sprawdzone sposoby, których wdrożenie z całą pewnością pomogą ci osiągnąć ten cel!