Artykuł 218

Artykuł 218

Strona internetowa to prawdziwe serce marketingu każdej firmy. Nie ma przy tym znaczenia, czy sprzedaje lokalne produkty, czy oferuje międzynarodowe usługi – jeśli będzie odpowiednio zrobiona, to przyciągnie klientów. Niestety, brak aktualizacji, mało atrakcyjna szata graficzna i nudne treści mogą przynieść efekt zupełnie odwrotny. Oto kilka rzeczy, o których warto pamiętać tworząc stronę www.

Tworzenie stron Poznań czyli SEO-Friendly

Ruch pochodzący z wyników wyszukiwań to dalej najskuteczniejszy sposób na zdobycie nowych klientów na swoje produkty lub usługi. W wielu biznesach, stanowi wręcz jedyne źródło pozyskiwania leadów sprzedażowych. Nie zadbanie o odpowiednie SEO swojej stronny www to ogromny błąd. Niestety popełnia go wielu przedsiębiorców zamawiających witrynę internetową.

Jak radzą eksperci, których na co dzień interesuje tworzenie stron Poznań, witryna internetowa w 2022 roku musi być dopasowana do wymagań SEO. Google coraz większą uwagę zwraca na to, aby witryny były przyjazne dla użytkowników. Zadbaj więc o to, aby strona była lekka i miała czytelny design. To na pewno pomoże jej trafić na szczyt listy wyszukiwań.

Prostota

Web design przeszedł w ostatnich latach ogromną metamorfozę. Jeszcze jakiś czas temu największą popularnością cieszyły się witryny, w których dominował przesyt dodatków. Pojawiało się wiele animacji, ciekawych dodatków oraz ruchomych elementów. Dzisiaj trendy są zupełnie inne.

Obecnie przy projektowaniu nowoczesnych stron internetowych stawia się przede wszystkim na prostotę. Internauci coraz mniej czasu spędzają na dogłębnym wczytywaniu się w wiadomości zawarte na konkretnych podstronach. Liczy się więc to, aby w jak najkrótszym czasie, przekazać odbiorcy, co może mu dać konkretna usługa lub produkt.

Dopasowanie do mobile

Dzisiaj coraz mniej osób odwiedza strony internetowe z pomocą komputera stacjonarnego lub laptopa. Zdecydowaną większość czynności wykonujemy z pomocą telefonów komórkowych. Użytkownicy oczekują więc, by odwiedzane przez nich adresy internetowe były dopasowane do wymagań mobile. Jak się jednak okazuje, nie jest to standardem.

Co ważne, obecnie nie wystarcza już, aby strona internetowa była responsywna, czyli dopasowywała się do urządzenia, na którym jest odtwarzana. Zaleca się raczej konstrukcję osobnego designu, tylko z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych. Ogromną uwagę na to zwracają również algorytmy Google, które w znacznym stopniu honorują witryny, które są dopasowane do wymagań posiadaczy smartfonów.